lördag 25 augusti 2012

Ny bebodd elev!

Jahapp hela dagen har bestått av bilåkning, packning, lasta, handla och städa! Vi åkte ganska tidigt så vi var på Dille precis runt tolv, förvånad blev vi också när vi var först på plats. Men jag fick rumsnyckeln, blev visad vilket hus det var och gå runt i huset och se hur det är här. Sedan packade vi ut alla mina grejer som jag packad med mig hemifrån, och efter det åkte vi och handlade allt vi behövde, kom tillbaka med bilen lika full  som när vi for x)

Visst det kan är lite lyxigt men jag fick ett ganska "tråkigt" och fult rum så vi försökte hitta saker som gjorde att det blev mer hemtrevligt liksom. Men jag är jätte nöjd med hur det blev och trivs i mitt lilla rum :D Dom andra tjejerna som har flyttat in är snäll, vi har inte hunnit prata så mycket men alla har jag faktiskt träffat förut ;P Men det kommer fler i morgon som jag inte har träffat, så det blir spännande! :)




Spegeln och klockan tycker jag jätte mycket om! :D

Var i Sundsvall i Onsdags med Lina och fyndade detta halsband!


1 kommentar:

  1. Lycka till i stora staden ! och du fick ju till rummet riktigt mysigt, hoppas du sover gott inatt, Kramen <3

    SvaraRadera

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".