torsdag 29 augusti 2013

Augusti

Just nu är det Augusti, dock snart slut. Hösten har börjat, löven faller från träden, kalla fuktiga vindar, regn och inte lika mycket sol. Men vet ni vad? Jag älskar hösten och våren, jag hatar sommaren och har inget emot vintern. Så tycker jag :) Sommar och sol gör så att jag blir trött, värmen gör utslag på mig och skäl min energi. Konstigt va? Men så funkar jag.

Jag är ju fortfarande på praktik här på Näset utanför Matfors. Jag har en dag kvar sedan har jag gjort en vecka. Bara tre kvar. Det flyter på ganska bra tycker jag :) Såklart gör jag ju många misstag! Men jag får försöka se det mer som lärdomar och framgångar än motgångar. Jag tycker om att vara här. Njuter ganska bra! Vi har haft fina dagar (tyvärr) speciellt måndag till onsdag förmiddag, sen avtog det lite och nu regnar det. Jag har passat på att ta lite kort när folk rider, och i helgen blir det förhoppningsvis Hopptävling i Matfors. Följer med som fotograf! :)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".