lördag 10 augusti 2013

Min dag









I morse åkte Kattis och jag iväg till Strömsund. Det blev många svängar men så trevligt och roligt vi har haft det!
Först åkte vi till Hundklubben och kollade på agility, efter det åkte vi och handlade lite fika. Sedan åkte vi till Ridklubben där dom har dressyrtävling i helgen, jag hann knäppa på ett ekipage innan det började regna. Suck. Men vädret kan jag inte bestämma.
 I vilket fall så hade Kattis hovslagar tid hos Gabriel klockan två, som står en bit utanför Strömsund så då åkte vi dit och efter det åkte vi tillbaka till Ridklubben dock var det bara en klass kvar med 5 ekipage men det dög för oss! :) Fina hästar hade dom i alla fall!
Det sista vi gjorde va att åka tillbaka till agilityn och kolla klart på den :)

Mer bilder kommer sedan. Dom verka bli bättre kvalité på bloggen än när jag laddar upp dom på Facebook...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".