tisdag 13 augusti 2013

Underbara kväll

I kväll kommer jag ha det sjukt bra! Jag ska få umgås med min Lina, äntligen! Vi ska laga mat (lax och potatis med sås) baka, kolla på film och mysa ;) Det var ett bra tag sedan sist.
Tyvärr har Lina mått dåligt, blåskatarr fast ändå inte. Läkarna visste inte vad det var, stackarn, ändå är hon så strång och går på jobbet varje dag. Hoppas i alla fall man kan lindra smärtan lite i alla fall.

Jag har nyss varit ute med Holly, plockade blåbär medan, som Lina och jag ska ha till oss själva ikväll. Jag tränade också lite i morse. 100 situps, ryggres och typ bara 50 armhävningar (då jag är så otroligt svag i armarna) och lite annat som jag kände för. Det är inte mycket men i alla fall en början...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".