torsdag 21 november 2013

Vinter

Det här inlägget skulle egentligen vara publicerat i förrgår men det kom aldrig upp vilket jag inte förstår varför. Men här kommer det!

Jag tycker snön kan komma! Jag vill åka skidor, jätte mycket skidor! Just nu är det bara kallt och fruset.
Det är väl det enda negativa just nu, tror jag...
Min fina vän Lina kommer förhoppningsvis i helgen vilket jag längtar efter super mycket! <3 i=""> Jag hade stall jour förra helgen och jag var så dum och tog på mig en fjärde, den här helgen också, men man måste vara ärlig mot sig själv. Så jag fick gå och säga att jag kunde ta den om ingen annan ville. Tur nog ville någon annan ta den, vilket känns skönt! 



Nästa helg åker jag till Globen, så jävla taggad! Jag hoppas allt går så bra, egentligen kanske jag inte ska vara "över taggad", för det bruka vara vanligt att något skiter sig. Någon är grinig eller så, ganska vanligt. Men jag tror det kommer bli riktigt roligt! :D

1 kommentar:

  1. Vill också ha snö!;) Men ni lär väl ha de nu eller? Å va kul å få åka till Globen också.. :'D Ha de så skitbra där!! /sofia

    SvaraRadera

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".