måndag 3 mars 2014

My best friend

Har varit hos älskade Lina nu söndag till måndag. Skönt att få träffa varandra, det blir så långt mellan gångerna. Vi har inte gjort så mycket igår kollade vi på film och hade allmänt mys, i dag har lina haft smink lektion med mig. Haha! Jag är inte så mycket för att göra någon stor "makeover", ögonskugga använder jag aldrig. Så Lina har fått lära mig, men jag har inte tålamod för att sminka mig i en timme.

Men är man med Lina så är man när hon var på dille va det traktorkörning och mocka skit typ ;) Payback är det väl. När jag kom hem åkte jag till skidstadion och åkte lite skidor i ca 30min bara, skönt!
Ska nu mysa ned mig i sängen och kolla på film :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".