söndag 17 mars 2013

Gästinlägg!

Hejsan hoppsan allihopa! nu är det Elisabets nya huskompis som har ordet, Jenny heter jag och har nyss börjat ettan med elisabet och alla andra på NPIH12, mycket roligt måste jag säga! Men jag tycker synd om elisabet som ska stå ut med mig i två och ett halvt år till, eftersom jag är en mycket glad och sprallig tjej, men ni som känner elisabet vet ju också att hon är minst lika sprallig och glad som mig hon med, så jag tror vi passar med varandra som handen i handsken liksom! I helgen har det varit stalljour för min del, medan elisabet har legat och snarkat med sin leornad i famn på mitt rum. Ja hon bor nu på mitt rum, eftersom jag är väldigt lättskrämd och hon tycker att madrasserna är betydligt skönare än hennes egna säng på övervåningen, så nu är det jag och hon i mitt lilla trånga rum, men finns det hjärterum så finns det stjärtrum! Hoppas att ni fortsätter läsa Elisabets blogg lika mycket som jag gör! :)

Här är jag och min prinsessa Dis från Nyhammar!


XOXO , Jenny  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".