torsdag 28 mars 2013

Påsk

Äntligen påsklov! Men sitter ändå kvar på Dille. Blir hemfärd i morgon i stället för jag och Emmelinda jobbar på en film som ska visas under vårmarknaden här på Dille Gård. Filmen ska representera inriktningen HÄST som vi då går. Jag har väldigt mycket filmer just nu, inget som jag kommer dela med mig här, me det är mycket att kolla igenom också ska det klippa och klistras för att bli något.
Blir ni lite sugen? Vårmarknaden här på Dille är 13 April och nu har vi slagit till stort för våran lilla skola. Ni får gärna dela med detta vidare så alla får chansen att veta :-)

2 kommentarer:

  1. JAG VILL KOMMA! men frågan är.. får jag mysas lite med dig då? ;) :o <3

    SvaraRadera
  2. När filmen är klar kan du inte lägga upp den på bloggen då?:) vill så gärna se, men är inte här då!:3 /Sofia

    SvaraRadera

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".