fredag 5 april 2013

Skid turen blev skit tur

Efter en ganska lång resa så var jag tillbaka på Dille igen. Mamma och jag var inne i Östersund och kollade runt lite men blev inget. Det enda som blev för mig var mat och ett par skidhandskar och ett par skidglasögon. Skidhandskarna och glasögonen köptes inte i Östersund utan självklart i Rossöns Sport & Färg!
Jag prövade dom i dag när jag åkte skidor, det var så fint och soligt men föret var bara skit. Inga spår var uppdragna och det var skare. Mina fötter drog mot skaren hela tiden, i svängarna gick, de få spår som fanns kvar, rakt ut så man var hela tiden på väg rakt ut i skogen. Men jag kom runt, en liten bit, kände inte för att åka långt när det var dåligt före.
Till en sen middag gjorde jag bananpannkakor och åt med hallon kesella. Så nu hade jag tänkt plugga! MEN istället får jag migrän, god natt!

1 kommentar:

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".