torsdag 4 april 2013

Tillbaka resa

I morgon bär det av tillbaka till kära Dille. Jag kommer vara själv i huset tills på söndag antar jag men jag ska se till att få mycket gjort. Jag var väldigt klantig och glömde böcker och papper till ett prov som vi har första lektionen på måndag också har jag matte prov på onsdag så jag ska se till att plugga riktigt mycket. Hade även tänkt åka skidor och springa. Vi ska också in till stan och handla mamma och jag. Det är inget speciellt jag behöver så men man kanske hittar någonting som man inser att man vill ha och behöver, man får se helt enkelt :)

Annars har jag haft ett bra lov, i dag har jag umgåtts med Kattis, och det var inte i går så det var riktigt trevligt att träffa henne och hästana! Det finns verkligen mycket att prata om när man har mycket gemensamt och inte träffas ofta :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".