torsdag 24 oktober 2013

Snart lov

Snart är det lov för min del, just nu känner jag bara för att komma hem och få sova i min ordning. Gud så härligt! Det värsta är att åka buss, men jag överlever.
Vad gör man under lovet då? Vad gör ni under lovet?
Jag själv har väl inget mer inplanerat än att sova, träna, plugga och det hördes som på Kattis att vi ska rida Silja också :) På Onsdag kommer Emmelinda och hälsar på mig! Så då får hon se hur jag bor. Hon stannar tills på Fredag och då åker vi förmodligen tillbaka till Dille :)
Sedan tänkte jag såklart vara med min Lina som jag aldrig träffar <3 nbsp="" p="">Det är lite hur jag hade tänkt mitt lov :)


Bilder från förra året :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".