söndag 20 oktober 2013

Söndag

Vilken underbar helg vi har haft här upp på Dille! Jätte fint väder båda dagarna, i går var det lite blåsigt men vafan ingen blåste bort som jag vet. Jag har haft stalljour både Lördag och Söndag, och det är faktiskt jätte skönt att ta hand om hästarna, spelar ingen roll att jag får kliva upp "tidigt". 

I vilket fall så i fredags hoppade vi för Tusse (Kristina Ekman), vilket var otroligt roligt! Jag hade Avalon och jag är mer än nöjd faktiskt. Jag som är nervös, spänd och rädd för att hoppa "tuffade till mig" lite och bara körde. Avalon hoppar en meter som ingenting så han ger den känslan att det är så lätt att hoppa, bästaste :) <3 div="">

Avaloni makaroni <3 td="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".