torsdag 17 oktober 2013

Nu händer det lite grejer!

Nu har verkar det som att jag kommer göra en massa kula saker framöver!
Först och främst så ska jag på clinic för Jens Fredricson  16 November på Näset! Jag är så lycklig att det är just på Näset så jag kommer att få träffa alla där igen, saknar att vara där faktiskt! Jag hoppas klassen ska med också och kolla på! Förhoppnings vist får jag då även mina stövlar som Maggan och jag beställde innan jag åkte hem :)
Sedan så ska jag på Stockholm Horseshow för andra gången i mitt liv! Det bästa av allt är att jag åker med skolan så jag har mina kompisar med mig hela tiden + att våran lärare Camilla ska tävla med i år! :) Jag är jätte spänd på hur roligt vi kommer ha det framöver! Känner mig bara lycklig, och på något sett känns det som att det var länge sedan jag kände så.

Ha det så bra!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".