lördag 8 februari 2014

Lördag

I dag väckte Emmelinda mig klockan tio och jag kände mig jätte utvilad, vilket alltid är lika skönt :-)
Sedan har jag inte gjort så mycket, jag har suttit lite vid datorn, varit ute och knäppt kort, städat upp lite i köket, spela lite kort och nyss var jag ute och red.

Red en häst här som heter Jana, det är den enda storhästen vi har på skolan faktiskt. Annars är det bara islandshästar här. Jana är en mycket gullig nordsvensk som inte har blivit riden så mycket men hon är ganska duktig ändå. Men får tänka lite "körning" när man styr henne då hon är mest körd, hehe. Jag red ut en sväng med Emmelinda och Dagga i skogen, så himla skönt! Det var länge sedan jag red ut sist, vi hade fint väder och glada och pigga hästar vilket alltid är roligt!

Resten av dagen tror jag att jag ska ta det lugnt, plugga lite, redigera lite bilder och sedan får vi se vad tiden fördrivs med. Tänkte lägga upp lite bilder senare på hästarna som jag knäppte på tidigare i dag :-)

Jana i hagen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".