måndag 3 februari 2014

Nytt

I Torsdags var jag in en sväng på butiken Häst e Bäst här i östersund, dom har ett utbud på väldigt fina grejer JW, HV-Polo, Animo, Glööckler, Treadstone mm. Nu hade dom 50% på allt förutom några jackor och stövlar. Såklart kunde jag ha köpt typ allt jag ville ha, tyo ett par Animo ridbyxor för 1000kr. Men antingen var jag snål eller så kände jag bara att jag inte behövde mer än nödvändigt.

Jag trodde jag skulle komma där utifrån med händerna fulla. Men jag köpte bara en fin tröja från JW och ett par handskar från HV-Polo :-) Bara det fick mig att känna mig jätte nöjd! Hade jag haft häst hade jag nog haft ett lite större behov att ha hästgrejer men nu har jag inte det så det får vara ;-)

Handskar är det aldrig fel att ha för många av dom nöts väldigt fort, samma sak gäller strumpor. Tröjan däremot är mycket finare i verkligheten, speciellt i röd.
Tänk på det om ni ser den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

För att skicka kommentaren lättast så väljer du
Namn/Webbadress på "Kommentera som".